+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Boutique Hotel Radun Bewertungen

Hotelbewertung

98%
Perfekt

von 676 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    99%
  • Sauberkeit

    99%
  • Ausstattung

    98%
  • Komfort

    98%
  • Preis-Leistungverhältnis

    95%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 22.8.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Příjemný a relaxační pobyt v kruhu příjemných lidí v čistotě s péčí všech, včetně personálu a vedení hotelu. Děkujeme. Kalinovi

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Tamila Misyuk

Älteres Paar, 30.11.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Petr Hroník

Familie mit kleinen Kindern, 14.7.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Příjemný odpočinkový pobyt! Nádherná lokalita, milí a přátelští majitelé. Dobře zde vaří - kuchař i obsluha zaslouží velikou pochvalu.

  • umístění hotelu - blízkost městské plovárny (volné neomezený vstup) i centra lázní, příběh Radunu, kvalita služeb

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
7
Komfort
9
Wert/Geld
5

Radúz Mácha

Älteres Paar, 30.3.2015

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
78 %
  • -velmi kvalitní profesionální masáž, moc chválím

  • -škoda, že bazén není součástí hotelu

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
8

Vladimír Miksa

Einzelreisender, 9.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
7

Milan Klus

Einzelreisender, 28.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Pobyt se nám moc líbil, personál byl milý a vstřícný. Rádi se budeme vracet.

  • Není co uvádět, jen taková maličkost, že netěsní dveře ve sprše a voda vytéká k umyvadlu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Miloslav Čaplovič

Familie mit kleinen Kindern, 23.7.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Jarmila Hannigová

Einzelreisender, 25.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7

Petr Šťavík

Älteres Paar, 7.7.2014

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Klidová poloha hotelu, ochotný personál.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Dana Bartoňová

Einzelreisender, 11.6.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Petra Meduňová

andere Gruppe, 16.11.2018

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7

Miroslava Lobodinská

Älteres Paar, 25.11.2015

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Hezký, čistý hotel, pozorná obsluha, milé chování k malým dětem a velmi dobrá kuchyně! Mohu jen doporučit!. Pouze jedna vada na kráse - velmi průměrné masáže.

  • Pěkný, čistý hotel, hezké chování k malým dětem, obsluha vstřícná, velmi dobrý kuchař - jídlo kvalitní, chutné, lákavě upravené.

  • Masáže byly velmi slabé..

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
8

Jiří Král

Einzelreisender, 12.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • perfektní přístup personálu, nádherné místo, vynikající kuchyně, příjemné wellness

  • špatný signál u TV vysílání, obraz se zasekával

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
7

Michal Svozil

Gruppe von Freunden, 15.1.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Velice děkuji za perfektní přístup v průběhu ubytování a zpříjemění chvil v Luhačovicích!

  • Čistota Lokalita hotelu KLID! Perfektní personál - laskavý, vstřícný, ochotný! Odvoz přímo majitelem hotelu na nádraží jsem zažil poprvé v životě! Architektura, prostředí a atmosféra hotelu Neomezený vstup do vodního světa (bohužel omezený pouze jeho otvírací dobou)

  • restaurace: míchaná vejce (vyjímečně se stane, že se mi jimi někdo zavděčí :-) ) pokoj doplnit o hotelové nazouváky (kdybych si nebral vlastní, musel bych do wellnes v botech)

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Ilona Skotálková

Einzelreisender, 23.11.2012

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
7

Anonym

andere Gruppe, 11.3.2024

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
6

Gabriela

Einzelreisender, 27.9.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Vstřícnost personálu, klid, venkovní posezení

  • Při výběru hotelu jsem nabyla dojmu, že bazén je součástí hotelu. Nepříjemným překvapením bylo, že musime jít na městskou plovarnu. A ještě jsme nezažili, že bychom museli doplácet saunu, pokud je součástí hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6
Boutique Hotel Radun hat auf diese Bewertung geantwortet.
Krásný den z Radunu, vážená paní Gabrielo. Velice nás mrzí, že jste byli zklamáni vodním rájem naší Městské plovárny, která je novodobým architektonickým skvostem, který stylově zapadá do naší prvorepublikové funkcionalistické Bílé čtvrti. Naši hosté bývají naopak Městskou plovárnou nadšeni. Kvitují pozitivně velký plavecký bazén, zážitkový bazén s teplou vodou plný masážních zařízení, milují její prohřáté interiéry a klidovou atmosféru. Nejsme ani hotel s velkým saunovým světem, náš hotel je velice komorní a tomu odpovídá i ryze privátní wellness s finskou saunou, které si hosté dokupují. Je nám opravdu líto, že Vaše očekávání byla jiná, než můžeme nabídnout. S úctou Jana Nesázalová, majitelka hotelu

Ondřej Šmat

Junges Paar, 8.5.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • První dva dny byly perfektní, včetně veškerých služeb. Bohužel zážitek pokazila večeře posledního dne, kdy nám i přes předchozí upozornění byl servírován dezert s oříšky, na které jsme oba alergičtí. Tudíž poslední večeře končila Zyrtecem a nevolností.

  • Přístup většiny personálu Procedury Přístup do plovárny

  • Ve čtvrtek celý den obsluhovala v restauraci servírka, jejíž služby a přístup neodpovídali kvalitám podniku ani ostatního personálu (nestíhala, nalévání vína z lahve u stolu, nalévání vína do stále stejných skleniček, celkový přístup). Hlučnost pokojů, zejména z horních pater.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Petr Outrata

Familie mit älteren Kindern, 22.6.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Hezké místo, milí lidé, dobrá kuchyně.

Persönlich
7
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 17.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • S pobytom vo vašom zariadení sme boli spokojní ,hotel sa nachádza v peknom prostredí , zaujala nás ochota a obsluha personálu ,prístup pána majiteľa k hosťom ,jeho pekný výklad o histórii hotela .Sme personálu vďační ,že nám svojou milosťou spríjemnili chvíle oddychu .Máme pekné spomienky na hotel Radun . Ďakujeme Kasznárová.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8